Известие

Collapse
No announcement yet.

Оil level warning failure

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Оil level warning failure

    Здравейте колеги,
    Колата е АР 147 1.9 JTD 115 к.с. 2001г. На контакт изписа грешката - "oil level warning failure" на борд компютъра вместо да покаже индикацията за нивото на маслото.
    Дали се е повредил датчика на маслото или по-вероятно е друга повреда?
    А въпросният датчик къде се намира?

  • #2
    Масло има нали? Ако има вероятно датчика се е споминал. Намира се отзад зад мотора от към дясната част на блока завит в картера под наклон.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Масло има нали? Ако има вероятно датчика се е споминал. Намира се отзад зад мотора от към дясната част на блока завит в картера под наклон.
      Да масло има, даже беше почти на максимума, но източих малко, за да е по средата. Иначе като изстина колата и дадох контакт премери маслото, но като покарах и загря пак започна да дава грешката. Ще прегледам бушоните и клемата на датчика и ще го сменя. Дано да е само той.

      Comment


      • #4
        Пак показа тази грешка, ужас........
        Със сигурност ли е този датчик? Един датчик ли е за нивото и за налягането? Евентуално за марка датчик, за да купя един и да го сменя направо?

        Comment


        • #5
          Ама ти от тогава до сега само веднъж ли ти го е показало това? През другото време датчика мери ли нивото вярно? Датчика е отделен за нивото и е на JAEGER. Нов струва около 100-тина лева по спомен. Намира се зад мотора и влиза в картера по ъгъл.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Ами тогава като го показваше източих около 100 гр. масло и започна да мери вярно. Днес го показа пак, а от последната смяна пишеше maximum. Данеби да забива датчика при повече масло? Трудно ли се сменя? Сега ще ида до паркинга да дръпна малко масло със спринцовката и да махна минусовата клема.

            Comment


            • #7
              Не си го слагай на сърце той и моят не показва вярно като ти дава грешка вземи един втора ръка и го сложи, но според мен няма смисъл
              ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

              sigpic

              Comment


              • #8
                Аз винаги следя маслото на щеката, но е дразнеща грешката, която изписва на борда. Сега ходих до колата, но пък ми се счупи спринцовката, с която тегля масло. Дръпнах малко с уста и започва да показва пак максимум, но работи. Незнам. След работа ще източа малко от пробката и ще огледам датчика на канал.

                ---------- Post added at 16:28 ---------- Previous post was at 16:26 ----------

                Хрумна ми и нещо друго. Ако картерната вентилация е позапушена, няма ли да се бъгва и датчика? Откъде минава тръбичката на вентилацията?

                Comment


                • #9
                  Датчика ти е за смяна вероятно Сменя се от долу.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    А как изглежда този датчик от вътрешната страна (тази която стои в картера)? Ще мога ли да се оправя сам на канал?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от niki_future Покажи съобщение
                      А как изглежда този датчик от вътрешната страна (тази която стои в картера)? Ще мога ли да се оправя сам на канал?
                      Като малка щека изглежда. В долния си край е пластмасов. дърпаш на горе докато излезе.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        А подлежи ли на някакъв ремонт, почистване?
                        С каква резба е завит? Има ли възможност да счупя нещо докато го отвивам?

                        Comment


                        • #13
                          Резбата не помня какъв размер е. Ключ 19 ти трябва гаечен. Датчика подлежи само на хвърляне в кофата
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            А това какво е? Да не би това да е датчика, че търсех на какво прилича.
                            ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Omni Покажи съобщение
                              А това какво е? Да не би това да е датчика, че търсех на какво прилича.
                              Това е за налягането на маслото. Твоят проблем е по-надолу. Може и да се е зацапал, особено ако нямаш кора. Аз моя го изчистих, стиснах клемата и вече нямам проблем повече от година. Не ти е заминал датчика, ако някой майстор като Oem не ти го е батисал
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment

                              Working...
                              X